Testujemy

Poduszeczki z walerianą

Pisałam już kiedyś, że na kocimiętkę mój kot nie reaguje. Postanowiłam spróbować jeszcze z walerianą.

Poduszeczki zamówiłam z zooplusa. Dwie sztuki były w cenie około 12 zł. Przyszły szczelnie zapakowane w woreczek strunowy. Pachniały intensywnie. No to dałam Dianie. Powąchała, zainteresowała się. Trochę łapką pozaczepiała, trochę w zęby wzięła i na tym się całe „szaleństwo” skończyło. Także gra nie warta świeczki i mam tylko potwierdzenie, że mój kot jest wyjątkowy ❤

 

♥♥♥♥

2 thoughts on “Poduszeczki z walerianą

Skomentuj

