Wokół kota

Adopcje wirtualne

Dziś nie będzie testów karm, zabawek i innych akcesoriów. Dziś będzie post wyjątkowy, bo dotyczy on kotów bezdomnych, które znajdują się pod opieką fundacji.

Jak wiecie, Diana jest na razie jedynaczką i jeszcze przez jakiś czas tak zostanie. Jednak już kilka miesięcy temu uzgodniliśmy z Damianem, że po wyremontowaniu mieszkania, przeprowadzce na większy metraż i adaptacji Diany do nowego miejsca weźmiemy drugiego kota. Początkowo trwała dyskusja, czy będzie to ragdoll kolejny, jeśli tak to w jakim kolorze i z jakiej hodowli. Później pojawił się pomysł kota brytyjskiego, bo podobny charakterem, a nawet kota orientalnego, bo te znów podbiły moje serce. Jednak gdy weszłam na profil na fb fundacji Ja paczę sercem oraz fundacji Koci Pazur, biedne bezdomniaczki i ich losy, podbiły moje serce. Przejrzałam chyba wszystkie koty jakie były, przeczytałam ich losy i strasznie zapragnęłam im pomóc. Decyzja zapadła, w naszym domu pojawi się kot z fundacji.

Ale do tego jeszcze daleko. Jak pomóc im teraz? Postanowiłam zostać opiekunem wirtualnym jednego z podopiecznych fundacji Koci Pazur. Serce mocniej zabiło mi na widok Szafrana, a gdy przeczytałam jego historię, zobaczyłam jak wyglądał w pierwszych dniach po znalezieniu przez wolontariuszy, wiedziałam, że to jego chcę zaadoptować wirtualnie.  I tak też się stało.

Na czym polega adopcja wirtualna? Na wpłacaniu co miesiąc niewielkiej kwoty na jedzenie, żwirek i zabawki dla kota. Częściowym lub całościowym pokryciu kosztów jego utrzymania. Wszystko zależy od zasobności waszego portfela. Co dostajecie w zamian? Zdjęcia, filmiki i informacje o tym, co aktualnie dzieje się z kotem. O szczegółach przeczytacie tutaj klik

szafran
zdjęcie Szafrana pochodzi z albumu Fundacji Koci Pazur

Szafran mnie zauroczył, niestety prócz tego, że nie widzi, przyplątała mu się teraz ogromna infekcja pęcherza 😦 Mam nadzieję, ze szybko wróci do zdrowia.

Może i wy zaadoptujecie wirtualnie kotka albo możecie w jakiś inny sposób pomóc fundacjom w Waszych okolicach?

 

One thought on “Adopcje wirtualne

  1. Wielki plus za taką decyzję 🙂
    Ja od siebie podpowiem, że warto wspierać tez Powszechną Sterylizację, sama wspieram ich regularnie, bo to co robią jest cholernie ważne.

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

