Testujemy

Kartonowy domek dla kota zoolove

Co by tu kupić Dianie na Gwiazdkę? Długo się zastanawiałam, bo przecież mój kot już naprawdę wszystko ma. Część zabawek nawet powynosiłam do piwnicy, bo nie było ich gdzie trzymać 😉

W końcu wybór padł na kartonowy domek Zoolove. Miałam nadzieję, że przypadnie kotce do gustu, bo po pierwsze Diana lubi kartony, a po drugie lubi leżeć transporterku, co jest podobne kształtem.

Domek przyszedł jeszcze przed świętami. Był do samodzielnego złożenia i skręcenia za pomocą gotowych plastikowych śrubek. Ale spokojnie, są dobrze zabezpieczone tak, że kot ich nie zje. W foliowym woreczku była kocimiętka, którą należało posypać kartonową podłogę domku, służącą równocześnie za drapak. Skręciliśmy, posypaliśmy i… nic. Kot nachylał się tylko trochę i zaglądał zaciekawiony do środka. Chyba myślał, że się nie zmieści, bo faktycznie by wejść musiałby się trochę nachylić. Wejście bowiem było mocniej zabudowane, chyba nie do końca przystosowane do kotów dużych ras.

15747761_1247330341999248_40911092532600339_n

Po kilku dniach takiego czajenia się, postanowiłam skorzystać z rady mojej mamy i po protu trochę wyciąć wejście do domku na większe. Skutek? Kot uwielbia siedzieć w domku, chować się tam i drapać w karton posypany kocimiętką 🙂

Co do wykonania nie mam żadnych zastrzeżeń. Nasz kot nie zniszczył jeszcze nigdy niczego, więc sądzę, że ten domek starczy nam na długie miesiące. Fajna zabawka, zwłaszcza, że trafiliśmy na promocję i kupiliśmy go w cenie 19,99 zł.

Polecamy!

♥♥♥♥

Skomentuj

